Pasak, vieno iš „Kaspersky Lab“ įkūrėjų Eugenijaus Kasperskio, „Apple“ gali būti viena iš vertingiausių pasaulio kompanijų, tačiau pagal saugumą ji tikrai negali lygintis prieš „Microsoft“. Trečiadienį E. Kasperskis tinklapiui CBRonline teigė, kad „Apple“ kibernetinio saugumo klausimu nuo „Microsoft“ atsilieka dešimtmečiu.

„Aš keletą metų sakiau, kad iš saugumo pusės didelio skirtumo tarp „Windows“ ir „OS X“ tikrai nėra. Visada buvo įmanoma sukurti kenkėjiškų programų Mac operacinei sistemai, tačiau nesenai pagarsėjęs „Flashback“ virusas buvo šiek tiek kitoks. Jis klausinėjo vartotojų prieš diegiant į sistemą ir pasinaudojant pažeidžiamumus, galėjo gauti vartotojo teises be jokių pavojų“ – rėžė E. Kasperskis.

Primename, kad prieš mėnesį aptiktas „Flashback“ virusas jau spėjo apkrėsti šiek tiek daugiau nei 600 tūkstančių „Apple“ kompiuterių. Tiesa, ši saugumo skylė „OS X“ operacinėjė sistemoje jau ištaisyta. „Kaspersky Lab“ įkūrėjas taip pat paminėjo, kad „Apple labai greitai supras, jog jie turi tokias pat problemas kaip ir Microsoft prieš 12 metų. Tad Apple privalės pakeisti atnaujinimų ciklą, bei daugiau investuoti į programinės įrangos saugumo auditą“.

Šaltinis: BGR




 
Straipsnio autorius:
Edgaras Apšega Edgaras Apšega
http://apsega.lt  ||  @apsega  ||  Facebook profilis  ||  Google+ profilis  ||  edgaras(eta)fwd.lt
Esu informacinių technologijų entuziastas, kuris siekia kasdien žengti koja kojon su naujausiomis technologijomis. Mokausi, dirbu, ir domiuosi įrenginiais su iOS, Android, WP operacinėmis sistemomis.
 
Rekomenduojame:
Kiti autoriaus įrašai Kiti kategorijos įrašai

Visi komentarai (14)
0
Danielius: (Reputacija: +1)
2012-04-27 14:36
Manau galetu pasielgti kaip google ir firefox moketi pinigus uz pazeidziamumu suradima.Tai manau kiekis sumazetu zymiai.

0
Eimantas: (Reputacija: +77)
2012-04-27 14:45
Mano nuomone atsilikimas yra ne tyčinis, o šalutinis, kadangi OS X neturėjo tiek vartotojų kiek Microsoft prieš 10 metų. Microsoft neturėjo kitos išeities kaip tik investuoti į OS ir programų saugumą, kad Windows vartotojai galėtų saugiai naudotis MS produktais namie ir versle.
Su Mountain Lion Apple ketina leisti diegti appsus tik iš app store arba su kūrėjo sertifikatu (a.k.a. apple developer id). Neesu tikras dėl 3rd party nesertifikuotų appsų. Tad jeigu koks nors programuotojas ir padaro ką nors pikto – bus galima blokuoti visus jo produktus.
Pritariu Danieliui – bug hunting party būtų tikrai naudingas.

0
Tomas: (Reputacija: +17)
2012-04-27 14:45
Nesamones jie čia rašo. Ant Unix sistemos paleisti virusą be vartotojo įsikišimo nėra šansų. Kasperskis stuma nesamones.

Savo ausimis girdėjau podcastą su DrWeb įkūrėju (DrWeb tipo aptiko garsųjį botnetą iš Apple kompų) ir net nesugebėjo atsakyti nei į vieną klausimą, kad įrodytų, jog virusas apskritai egzistavo. Nesugebėjo paaiškinti kaip virusą surado, kaip jis veikia… Darosi reklama antivirusinių kenkėjai.

Bet koks virusas negali pridaryti žalos kol neperima sistemos valdymo, o sistemos valdymo perimti negali, kol vartotojas neįveda slaptažodžio.

0
Edgaras Apšega: (Reputacija: +68)
2012-04-27 14:50
Edgaras Apšega
Visiškai sutinku su Eimantu ir Tomu. „OS X“ tikrai yra saugi ir po „Mountain Lion“ atnaujinimo, „Apple“ perims viską į savo rankas, o to pasekoje eiliniam vartotojui apsikrėsti virusais turėtų būti dar sunkiau.
O kalbant apie Kasperskio žodžius, tai bandė savireklamą prieš „OS X“ naudotojus..?

0
Justinas Stankevičius: (Reputacija: +46)
2012-04-27 14:53
Justinas Stankevičius
Eimantas:
Mano nuomone atsilikimas yra ne tyčinis, o šalutinis, kadangi OS X neturėjo tiek vartotojų kiek Microsoft prieš 10 metų. Microsoft neturėjo kitos išeities kaip tik investuoti į OS ir programų saugumą, kad Windows vartotojai galėtų saugiai naudotis MS produktais namie ir versle. Su Mountain Lion Apple ketina leisti diegti appsus tik iš app store arba su kūrėjo sertifikatu (a.k.a. apple developer id). Neesu tikras dėl 3rd party nesertifikuotų appsų. Tad jeigu koks nors programuotojas ir padaro ką nors pikto - bus galima blokuoti visus jo produktus. Pritariu Danieliui - bug hunting party būtų tikrai naudingas.
Berods tą dalyką bus galima perjungti: App Store, App Store+sertifikuotos, arba visos iš visur.
http://www.apple.com/macosx/mountain-lion/security.html

0
Tomas: (Reputacija: +17)
2012-04-27 14:54
Jei kas klausosi rusiškai, iTunes Podcastuose susiraskite Appleinsaider.ru podcastą su DrWeb įkūrėju. Ten yra užsiminta ir apie Kasperskį, jog jie savireklamos sumetimais netgi svetainėje buvo MAC virusų sąrašą patalpinę.

Geriausia vieta buvo ta, kad realiai niekas nėra matęs jokio plintančio viruso Unix sistemose kaip tai būna su MS Windows.

0
Karvė: (Reputacija: +242)
2012-04-27 14:54
Danieliui ir Eimantui, norėčiau priminti, kad Apple ne tik naudoja tokį modelį, bet ir moka daugiausiai pinigų.

0
sub: (Reputacija: +17)
2012-04-27 16:50
nenuostabu, tiesiog savireklama Kasperskiui. Ner ka lygint pažeidžiamumo srityje IOS su Windows ar Android.

0
nexttome: (Reputacija: +1)
2012-04-27 23:57
Tomas:
Nesamones jie čia rašo. Ant Unix sistemos paleisti virusą be vartotojo įsikišimo nėra šansų. Kasperskis stuma nesamones. Savo ausimis girdėjau podcastą su DrWeb įkūrėju (DrWeb tipo aptiko garsųjį botnetą iš Apple kompų) ir net nesugebėjo atsakyti nei į vieną klausimą, kad įrodytų, jog virusas apskritai egzistavo. Nesugebėjo paaiškinti kaip virusą surado, kaip jis veikia... Darosi reklama antivirusinių kenkėjai. Bet koks virusas negali pridaryti žalos kol neperima sistemos valdymo, o sistemos valdymo perimti negali, kol vartotojas neįveda slaptažodžio.
Ne visai taip. Galima ir gan nesunkiai išsanudoti pažeidžiamus kurie yra deamonose/servisuose ir vykdyti kodą jų vardu, tuomet vartotojo įsikišimo tokio akip “do you want run this code?” nereikia.

0
Ignas: (Reputacija: +700)
2012-04-28 11:22
Kasparai kasparai… Reikia aisku pradet verkt, gasdint zmones, nes juk tavo antiviruso nebepirks zmones.. vajezau, o taip gerai buvo… Obuoliai uzsiveise, pardavimai sumazejo :) O jei rimciau tai betkokia OS turi, turejo ir tures skyliu. Tik ka norit sakykit, bet UNIX paremtos sistemos turi siek tiek didesni apsaugos lygi. Bet kreivarankiui vartotojui padavus kompa su betkokia OS, jis suras kaip uzkresti ta kompa virusu :)

0
x: (Reputacija: +3)
2012-04-28 13:08
Oi kiek piktu apple fanboy komentaruose. :D Gi antivirusines niekas neliepia pirkti. Virusu aisku visiem pasitaiko, bet didziaja dalimi jie priklauso nuo tarpines tarp ekrano ir fotelio veiksmu.

[...] FWD.lt Kategorijos: Mac | Žymos: mac os, microsoft, saugumas, virusai | Parašė: [...]

0
trolo lo: (Reputacija: +78)
2012-05-03 13:39
x:
Oi kiek piktu apple fanboy komentaruose. :D Gi antivirusines niekas neliepia pirkti. Virusu aisku visiem pasitaiko, bet didziaja dalimi jie priklauso nuo tarpines tarp ekrano ir fotelio veiksmu.
“tarpines” juokelis jau darosi oldschool biski

0
Evaldas: (Reputacija: +104)
2012-05-07 18:48
Ekspertas teigia, kad „Apple“ pagal saugumą nuo „Microsoft“ atsilieka dešimtmečiu | Macfan – Apple naujienos:
[...] FWD.lt Kategorijos: Mac | Žymos: mac os, microsoft, saugumas, virusai | Parašė: [...]
Ekspertas teigia, kad „Apple“ pagal saugumą nuo „Microsoft“ atsilieka dešimtmečiu | Macfan – Apple naujienos
Is tokiu zodziu galima tik pasijuokti .Jai langus galima nulauzt net nemokant programuot , reeikia tik netinget ir susirast gersne keilogeri ir “draugo ” visas darbas su pc jau zinomas . Nors mac os nera tokia saugi kaip Linux os ,bet Mac os tikrai neuzkresi ,kaip ir Linux,o .Ne bent jai meginsi tesiogiai isilauzt i Mac , tai geram hakeriui tai pavyktu lengviau nei i kitas os .O Unix yra Unix , ne veltui visi rimti servai sukasi ant Unixo tai yra ant Linux,o .

Parašykite komentarą:

Jūsų vardas (privalomas): Jūsų el.paštas (neskelbsime): Jūsų tinklalapis (neprivalomas):
Komentaras:

Jūsų vardas (privalomas):


Jūsų el.paštas (neskelbsime):


Jūsų tinklalapis (neprivalomas):


Komentaras:




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas