Šiek tiek daugiau nei prieš du metus, „Coffee Inn“ bendradarbiaudami kartu su tuo metu nauju žaidėju Lietuvos rinkoje „Mokipay“, savo klientams pasiūlė atsiskaityti už kavą naudojantis NFC technologija. Tuo tarpu gerokai įpusėjus šiai vasarai „Coffee Inn“ jau artimiausiu metu savo klientus žada pradžiuginti dar vienu nauju atsiskaitymo būdu, kuris už kavą leis susimokėti tiesiogiai per aplikaciją, kasininkei nuskaitant brūkšninį kodą. Galimybę išbandyti šį naują, dar oficialiai nepristatytą Lietuvoje, atsiskaitymo būdą gavome ir mes, o savo įspūdžiais, žinoma, dalinamės su savo skaitytojais.

Ką „Coffee Inn“ programėlė siūlė iki šiol

Asmeniškai pats nesu tokių paslaugų pastovus naudotojas, todėl telefone neteko turėti ir šios aplikacijos. Prieš pradedant bandyti naująją taikomąją „Coffee Inn“ programėlę visų pirma susipažinau su senąja jos versija.

Reikia sutikti, kad programėlės dizainas yra tikrai profesionalus, tačiau jos nauda minimali. Asmeniškai mane joje sudomino tik „Kava“ skiltis. Čia pateikiama informacija apie populiariausias kavas, o rečiau „Coffee Inn“ besilankantiems ir nežinantiems kavų asortimento gali būti naudinga atsitiktine tvarka parenkamos kavos funkcija.

Vis dėlto nors senoji „Coffee Inn“ programėlė pasižymį gražia vartotojo sąsaja, kai kurių funkcijų čia trūksta, o taip pat šiek tiek erzina ir tam tikros techninės problemos. Bet kaip ten sako? Kas buvo tas pražuvo? Kadangi jau artimiausiu metu visi norintys naudosis nauja programėlės versija, todėl senų problemų daugiau nebeanalizuokime.

Ką mums galės pasiūlyti nauja „Coffee Inn“ aplikacija

Svarbiausia atnaujintos „Coffee Inn“ taikomosios programėlės funkcija yra jau minėtasis naujas atsiskaitymo būdas. Žinoma, tai naujiena tik Lietuvoje, kadangi užsienio šalyse toks atsiskaitymo būdas naudojamas jau gana seniai ir iki tam tikro lygio gali būti puikus pakaitalas NFC technologijai.

Visas šis reikalas yra daugiau nei paprastas. Tiesiog kaip ir senoje programos versijoje turėsite prisijungti prie savo sąskaitos, tačiau nuo šiol ekrane matysite ne tik sąskaitos likutį, bet ir unikalų jums priklausantį barkodą. Būtent šį brūkšninį kodą turėsite parodyti pardavėjai norėdami atsiskaityti už kavą.

Didžiausias tokio atsiskaitymo privalumas – greitis. Juk ne kartą buvote maisto prekių ar kitoje parduotuvėje ir matėte kaip greitai galima vykdyti barkodais pažymėtų pirkinių nuskaitymą. Be to, pirkėjui nereikia vesti nei jokių PIN kodų, nei laukti kol duomenys suvaikščios tarp serverių, nei su savimi nešiotis jokių kortelių, o taip pat nereikalingi ir jokie ant telefono klijuojami lipdukai kaip „Mokipay“ atveju. Vis ko reikia – išmanusis telefonas su „Android“ arba „iOS“ operacine sistema ir interneto ryšys.

Vis dėlto, mano supratimu, vien to nepakanka, kad įtikinti savo klientus pastoviai naudotis šiuo atsiskaitymo būdu. Pavyzdžiui, man labai patiktų, jeigu dar keliaudamas link „Coffee Inn“ galėčiau telefone išsirinkti norimą kavą ar kavas ir taip suformuoti išankstinį savo užsakymą. Tuomet atvykus į vietą pakaktų atkišti savo telefoną ir tuo pačiu metu būtų atliekamas tiek mokėjimas, tiek pardavėjas galėtų iš karto matyti mano užsisakytas kavas.

Kartu su šiuo nauju atsiskaitymo būdu kardinaliai atsinaujino ir pati taikomoji programėlė, kuri nuo šiol visiškai minimalistinė ir neturi nei vienos jau anksčiau minėtos funkcijos, o ką jau kalbėti apie naujas galimybes. Pavyzdžiui, būtų labai patogu matyti kur įsikūrusios „Coffee Inn“ kavinės, kadangi atvykus į kitą miestą jas surasti gali būti labai problematiška.

Taigi atsižvelgus į tai, kad programėlė nesiūlo visiškai jokių funkcijų apart sąskaitos likučio rodymo, kelių akcijų ir statiško unikalaus brūkšninio kodo, gali kilti klausimas kam tokia aplikacija išvis reikalinga? Galbūt aš galiu tiesiog išsisaugoti savo barkodo screenshoot ir esant reikalui jį parodyti kasininkui? Nebent esate labai reiklus klientas ir norite turėti kelias lojalumo korteles, tuomet šitas būdas jums nelabai parankus.

Kartais klientą gali erzinti ir tai, kad patalpoje pavyks pasinaudoti tik 2G duomenų perdavimo technologijomis, todėl programėlės paleidimas dar gali pakankamai užtrukti. Manau, kad šią problemą reikėtų spręsti griežtai nereikalaujant interneto ryšio jos paleidimo metu. Tiesiog jo pareikalaujama gali būti tik tada, kai norima atnaujinti sąskaitos likutį.

Apibendrinant galiu pasakyti, kad naujų sprendimų diegimas Lietuvoje yra sveikintinas dalykas, tačiau norint garantuoti jų vartotojiškumą esamą idėją reikia ir toliau plėtoti ir vystyti, Taip, galbūt ir dabar atsiras lojalių klientų, kurie naudos šį naują atsiskaitymo būdą, tačiau masiniu jis tikrai netaps ir pagrindinė to priežastis tam tikrų funkcijų trūkumas. Labai geras pavyzdys yra tas pats „Mokipay“, kuris pradėjo vystyti idėją, bet taip ir neįgyvendina jos iki galo, todėl NFC technologijos vartotojiškumas Lietuvoje auga labai vangiai.

Edgaro Apšegos komentaras  

Savaitgalį šia programėle teko pasinaudoti kelis kartus, bet patirties įgavau visokios. Iš karto pradėsiu nuo didžiausio programėlės minuso – būtino interneto ryšio, to pasekoje vyksta gan ilgas laukimo procesas kol telefone įsijungsi mobilųjį internetą ir pasileis pati programėlė (būtina pabrėžti, kad jinai dar tik testavimo stadijoje).  Nors ir pati programėlė pasileidžia lėtokai, tačiau nuo to laiko kai ji jau veikia, viskas atrodo lyg rožėmis klota.

„Coffee Inn“ programėlėje labiausiai patinka, kad beveik realiu laiku gali matyti savo lojalumo kortelės sąskaitos likutį, be to naudojantis šia kortele, nuo kiekvienos kavos grįžta po 10% atgal. Galima stebėti visas akcijas, kas iš tiesų yra daug patogiau vienoje programėlėje, nei turėti atskirą kortelę ir visokius lankstinukus.

Taip pat patiko galimybė programėlėje prisidėti daugiau nei vieną lojalumo kortelę ar leisti prisijungti kitam vartotojui. Beje, žadamas prisijungimas (kol kas veikia tik per „OneGo“) per „Facebook“ ar „Google+“ skamba iš tiesų šauniai.

Pabaigai, galiu tik pasiūlyti programėlės kūrėjams, kad labai sveikintinas dalykas būtų NFC technologijos palaikymas, kad nereikėtų skenuoti barkodo, o užtektų tik priliesti telefoną atsiskaitant. Taip pat norėtųsi papildomos funkcijos, kad būtų galima matyti artimiausias „Coffee Inn“ parduotuves. Žinoma ir bent vienos užeigos mano mieste, Panevėžyje.




 
Straipsnio autorius:
Jonas Bunevičius Jonas Bunevičius
  ||  Google+ profilis  ||  jonsbun(eta)gmail.com
Telekomunikacijų magistrantūros studentas, kuris nuolatos domisi šiuolaikinėmis technologijomis ir visados yra atviras įvairiausiems pasiūlymams. Šiuo metu labiausiai domiuosi mobiliosiomis technologijomis ir jų taikymu, tačiau stengiuosi plėsti akiratį ir kitose srityje.
 
Rekomenduojame:
Kiti autoriaus įrašai Kiti kategorijos įrašai

Visi komentarai (14)
+1
Aidas Kasparas: (Reputacija: +15)
2013-07-23 13:27
O kiek pupelių reikia surinkti plantacijoje, kad sąskaitoje atsirastų litų? Ir kokiu būdu tos pupelės konvertuojasi į sąskaitos litus?

+1
Jonas Bunevičius: (Reputacija: +774)
2013-07-23 13:30
Jonas Bunevičius
Aidas Kasparas:
O kiek pupelių reikia surinkti plantacijoje, kad sąskaitoje atsirastų litų? Ir kokiu būdu tos pupelės konvertuojasi į sąskaitos litus?
Pateikiu asmens, kuris su mumis susisiekė citatą, nes ir man toks klausimas kilo: “Kortelę papildyti kol kas galima tik kasoje: grynais arba bankine kortele.”.

+1
Aidas Kasparas: (Reputacija: +15)
2013-07-23 14:53
Jonas Bunevičius:
Pateikiu asmens, kuris su mumis susisiekė citatą, nes ir man toks klausimas kilo: "Kortelę papildyti kol kas galima tik kasoje: grynais arba bankine kortele.".
Tai… taip išeitų, kad už išankstinį apmokėjimą + nežinia ką darymą su socialinių tinklų prisijungimais + kažkokią riziką, kad kas nors nukopijuojs mano barkodą, Coffe Inn duoda 10% nuolaidą. Bandau susižavėti pasiūlymu. Bet man nesiseka.

0
Jonas Bunevičius: (Reputacija: +774)
2013-07-23 15:10
Jonas Bunevičius
Aidas Kasparas:
Tai... taip išeitų, kad už išankstinį apmokėjimą + nežinia ką darymą su socialinių tinklų prisijungimais + kažkokią riziką, kad kas nors nukopijuojs mano barkodą, Coffe Inn duoda 10% nuolaidą. Bandau susižavėti pasiūlymu. Bet man nesiseka.
Pasirodo, kad su tais barkodais nėra taip jau paprasta. Kažkokia apsauga yra įgyvendinta, nes bandžiusiems atsiskaityti tik su screenshoot bent jau sakė, kad nepavyko.

0
x: (Reputacija: +207)
2013-07-23 15:19
Is nuotraukos panasus i EAN13 barkoda. O siaip nesunkiai galima padaryti kintama. Dalis unikalaus numerio, dalis kintamo pagal kazkoki algoritma ir finale barkodas keiciasi. Pavyzdziui kas valanda ir po kiekvieno atiskaitymo. :)

[...] Aivaras, bandęs atsiskaitymus Starbucks, ir Coffee Inn programėlę taip pat testavę FWD.lt autoriai pasigedo vieno dalyko – NFC palaikymo. Tuo tarpu aš manau, jog Lietuvos rinkai tai – [...]

0
Mantas: (Reputacija: +31)
2013-07-23 22:46
Jonas Bunevičius:
Pasirodo, kad su tais barkodais nėra taip jau paprasta. Kažkokia apsauga yra įgyvendinta, nes bandžiusiems atsiskaityti tik su screenshoot bent jau sakė, kad nepavyko.
Barcodą iš prinscreeno puikiausiai nuskaito. Bandžiau, kad nereiktų už internetą mokėt programą jungiant.

0
Jonas Bunevičius: (Reputacija: +774)
2013-07-23 23:51
Jonas Bunevičius
Mantas:
Barcodą iš prinscreeno puikiausiai nuskaito. Bandžiau, kad nereiktų už internetą mokėt programą jungiant.
Ne taip supratai. Kad kodą nuskaityti leidžia, tai čia faktas, bet tiesiog Coffee Inn kasos aparatas jį tik iš screenshot atmeta. Galbūt paleisdamas programėlę kas kartą pirkėjas kažką nusiunčia į serverius, kad patvirtinti savo kodo legalumą.

0
Mantas: (Reputacija: +31)
2013-07-24 00:00
Jonas Bunevičius:
Ne taip supratai. Kad kodą nuskaityti leidžia, tai čia faktas, bet tiesiog Coffee Inn kasos aparatas jį tik iš screenshot atmeta. Galbūt paleisdamas programėlę kas kartą pirkėjas kažką nusiunčia į serverius, kad patvirtinti savo kodo legalumą.
Kad gal visgi gerai supratau. Ėjau bandyt su išjungtu internetu ir printscreenu, prieš pusę dienos darytu. Atsiskaičiau sėkmingai, niekas nieko neatmeta.

+2
Jonas Bunevičius: (Reputacija: +774)
2013-07-24 00:03
Jonas Bunevičius
Mantas:
Kad gal visgi gerai supratau. Ėjau bandyt su išjungtu internetu ir printscreenu, prieš pusę dienos darytu. Atsiskaičiau sėkmingai, niekas nieko neatmeta.
Tuomet reiškiasi čia buvo kalta Originalo super duper Lumia, kuri pasižymi išskirtinėmis savybėmis.

0
Coffee Inn mobilaus mokėjimo sprendimas | Mantas Malcius: (Reputacija: +1)
2013-07-24 11:25
[...] http://www.fwd.lt/2013/apzvalgos/coffee-inn-arba-dar-vienas-nauja... Kategorijos: Ekonomika, Gyvenimas, Kompiuterija | Žymos: Coffee Inn, MokiPay | 2013-07-24 | Paskelbė: Mantas. [...]

0
Justinas: (Reputacija: +1)
2013-07-25 16:21
Kiek teko čia paskaityt, tai MokiPay vis dėlto patogiau atrodo… gaila, kad šio būdo Coffee Inn iš vis atsisakė.

0
Valdas: (Reputacija: +1)
2013-07-25 23:54
Visokie bandymai yra gerai. Bet kol kas patogiau bus monetomis susimokėti. Minusas, kad visokioms lojalumo kortelėms sakvojažo jau reikia.
Seniau turguje buvo geriau – iš veido pažinodavo ir nuolaida padarydavo. O dabar globalizacija, marketingas, masinis sekimas.

0
Ačiū už skanią kavą · Arūnas Liuiza: (Reputacija: +1)
2013-07-30 19:55
[...] istorija prasideda nuo vieno straipsnio FWD.lt portale ir po to sekusio mano tweet’o. Štai [...]

Parašykite komentarą:

Jūsų vardas (privalomas): Jūsų el.paštas (neskelbsime): Jūsų tinklalapis (neprivalomas):
Komentaras:

Jūsų vardas (privalomas):


Jūsų el.paštas (neskelbsime):


Jūsų tinklalapis (neprivalomas):


Komentaras:




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas